петак, 26. јун 2015.

Favorite YouTubers

Zdravo svima.Danas cu vam pisati o mojim omiljenim jutjuberima,koje pratim i stalno gledam.One koje cu sada nabrojati,stvarno pomno pratim i skoro svaki njihov video sam odgledala.Pa da ne duzim pocnimo!

Vina
Vina je jedna od tri mojih najomiljenijih jutjuberki.Njen svaki video pomno pratim.Preporucujem svima da odgledaju barem jedan njen video.Ona je meni porsto savrsena i toliko zraci pozitivnom energijom,i taj njen osmijeh i ljubicasto-plava kosa.Trenutno je bolesna,pa nije izbacila videe,ali ona stvarno redovno izbacuje videe,pa cak i 3 videa je izbacila jednog dana.


Bebi Rita

Bebi Rita je je druga od mojih omiljenih jutjuberki,ona je Hrvatica ali meni nimalo ne smeta hrvatski jezik i navikla sam se na to.Veoma je slatka i simpaticna,i jednostavno predivna,obozavam njene videe i svaki zeljno iscekujem.



Aleksandra S.


Ovo je treca od mojih najomiljenijih jutjuberki,ona je predicna i prelijepa i obozav njene videe,dok prica tako je smirena i ima tako umirujuci glas,preporucujem svima da odgledate barem jedan nje video.


Ana 2 Cats


Ona je takodje jutjuberka koju redovno pratim,jeste da pokazje malo skuplju sminku,ali ona je tako duhovita i zraci pozitivnom energijom,i pored toga ima predivna plave oci.

Tanja Medic


 Kao i Ana u sa kanala Ana 2 Cats obozavam da gledam,pored toga ona ima predivnu kosu i oci,i jedva cekam njene videe.

To bi bile moje omiljene jutjuberke,pored njih gledam jos i Natasu G,Dejanu Eric,Jacu Xx,Lanu M,Andreu TripkovicSunicicu Milic,Janu Dacevic,Tatjanu Belu,Emiliju Milojevic,Mariju Zezelj
Thecasualprincess,Andreu Cantric,Nataliju B,Ann DReu,ThePSaru,Yasserstaina i mnoge druge.
A od stranih jutjuberki gledam MayBaby,Rclbeauty101 i Bethany Motu.

To bi bilo sve za ovaj post,do sledec puta

Andrea.


12 коментара:

  1. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. I ja takodje volim iste jutjuberke. Super post. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.:)) Pogledajte i zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post!! Saznala sam za neke nove YouTubere!! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post ! Ja ne pratim mnogo youtubere ali mi se ovi dopadaju! Upoznala sam dosta novih youtubera (msm. njihove videe xD) . Sve u svemu , interesantan post ! Smao tako dalje ! :*

    Novi post ------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post!Inace, imas divan blog i samo tako nastavi! :* http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/summer-tag.html

    ОдговориИзбриши