четвртак, 11. јун 2015.

Ominjene serije :)

Kao što naslov kaže danas ću vam pisati o mojim ominjenima serijama.Inače ove goine sam bila zaludjena njima,naravano i sada sam,tako da odgledam jednu serije za manje od mjesec dana.

Pretty little liars

Ova serija je najbolja serija koju sam ikada gledala.Pogledala sam sve epizode koje su izasle za manje od mjesec dana i onda sam zeljno iscekivala 2. jun zbog nove epizode.
Kratak sadrzaj:
U ovoj seriji se govori o pet najbolji drugarica,Arji,Spenser,Hani,Emili i Alison.Alison nema na ovoj slici gore,zato sto ce ona nestati i svi ce misliti da je mrtva,i tek onda pocinju muke ove četiri djevojke.Osoba koja ih muci predstavlja se kao -A,i one ne znaju koje to i on im sve vrijeme zagorcava zivot.Nakon dvije godine pojavljuje se Alison,i ona im kaze da je sve vrijeme,odnosno dvije godine bjezala od -A,da je ne bi ubio,a ona je dobijala njegove prijetece poruke prije njih cetiri.
Nakon 5 sezona one i dalje ne znaju koje -A,osim da je musko i da se zove Čarls. Serija je vrlo zapetljana,tako da ne mogu cijelu da je prepricam.Uglavnom producenti serije kazu da ce se tek na pocetku sedme sezone saznati koje -A. Ja seriju gledam na ovom sajtu http://onlineserije.org/pretty-little-liars-online/.
Preporucujem svima da odgledaju ovu seriju.

H2O Just add water
Ova serija je recimo jedna od stariji serija,od 2006. godine,ali to je ne cini manje dobrom.
Kratak sadrzaj:
Ovo je serija o sirenama,Emi,Klio i Riki.One su na pocetku obicne djevojke,igrom slucaja one se jednom slucajno nadju na Mako ostrvu,magicnom ostrvu,gdje zapadnu u "mjesecev vulkan",gdje se za vrijeme punog mjeseca desava cudo gdje bilo ko kad dotakne vodu u tom bazenu (a inace se nalazi tu jedan predivni "prirodni bazen") postaje sirena.One to nisu znale i zajedno,sve tri su usle u tu vodu i postale sirne,Svaka od njih ima moci.I nakon 10 sekundi kad dotaknu vodu na bilo koji nacin,postaju sirene.Da ne duzim dalje,serija govori o njhovim pustolovinama.U trecoj sezoni odlazi Ema na neko putovanje (ova plavusa lijevo) i dolazi druga sirena Bella.
Ja sam ovu seriju nekada davno gledala,i bas mi je bilo drago kada sam na nju ponovo naisla,steta sto ima samo tri sezone.

The Originals

Ovo je serija o vampirima,ali ne tako strasna.
Kratak sadrzaj:
Ova serija govori o Prvobitnim vampirima,odnosno prrvim vampirima od kojih su nastali svi ostali vampiri.
Oni su stari preko hiljadu godina,trenutno ih ima troje jedna sestra i dva brata,imaju jos dva brata oni su mrtvi ali ce oziviti nekada posle u serji.Oni nisu obicni vampiri jer su gotovo pa besmrtni ,je se ne ubijaju drvenim kolcem vec nekim od srbebra,koji ima samo njihov otac.Jedini ostali vukodlak u grad zivi sa vjesticama odnosno one je cuvaju ( a u ovom gradu zive i vampiri,vjestice a i vukodlaci,samo sto su vampiri glavni),ulgovanom ona zatrudni sa jednim od dvojice brace (to j ova smedjokosa djeojka na slici) i nosi dijete hibrid,pola vampir pola vukodlak,Kada se to dijete rodi,njihovatetka,vjestica,hoce da uzme to dijete sebi,ali ga oni cuvaju od nje.I tako nastavlja prica,mnogo je zapetljaan,tako da vam prpustamda je sami pogledate.

Takodje jedne od mojih ominjenih serija jesu Teen Wolf i Game of Thrones ali nisam ih dovoljno odgledala da mogu da pisem o njima.
*Sve ove serije mozete pronaci na sajtu koji sam vam ostavila gore za Slatke male lazljivice u indexu serija.
* Molim vas ako ima gramatickih i pravopisnih gresaka da ne zamjeritie,jer sam stvarno zurila da napisem sto prije,jer nosim naocare i imam jako veliku dioptriju i onda mi smeta jako dugo gledanje u ekran.
Nadam se da vam se svidjeo post,pa do sledeceg puta

Pozdrav.

30 коментара:

  1. Odličan post!! :)
    Čula sam za prve 2 serije!! PLL je jako dobra, to znam, jer moja najbolja drugarica gleda tu seriju, ali na " PopCorn Time"
    Inače, probaj da objavljuješ ređe postove, kako bi se skupilo više komentara. Npr. objavljuj svaki drugi-treći dan. Možeš još da reklamiraš svoj blog. Idi na nečiji i u komemtarima imaš još blogerki koje su ostavile svoh link. Poseti neke od njih, komentariši i na kraju ostavi link svog bloga!! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam gledala ni jednu, ali sam cula za prve 2. Pocinjem da gledam PLL. ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Serija je predobra,neces zažaliti ako je pogledaš. :*

    ОдговориИзбриши
  4. Za sve serije sam čula, a gledam i OBOŽAVAM Slatke Male Lažljivice. Sve serije su super i imaš odličan ukus. Super za prvi post! ♥♥♥

    http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam luda za Slatkim malim lazljivicama,i zeljno iscekujem nove epizode.Hvala ti. ♥

      Избриши
  5. Ne pratim nijednu ali sam cula da su veoma dobre, hvala na predlozima. :-)
    Posetite:http://milenaslife12345.blogspot.com/ novi post je na blogu. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Pratim samo H2O sirene, ovo ostalo ne... Hvala na svim predlozima! ♥ Inače, sjajan post! :D

    Posjeti moj blog!
    Ako ti se dopadne, učlani se (ja sam se na tvoj učlanila, pa ako hoćeš, uzvrati) -> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман12. јун 2015. 18:24

    Volim da gledam H2O sirene, a pošto mi se sviđa jedan glumac iz Teen Wolfa odlučila sam da za raspust odgledam tu seriju. :D

    ОдговориИзбриши
  8. lep post pogledaj i deious maids dopasce ti se :)
    poseti i moj blog i uclani se ako zelis :))
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Prijavi se na mom blogu, kako bi reklamirala svoj!!
    Više na: milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. ...Posjeti moj blog - novi post je objavljen. Planovi za ljeto 2015! Nadam se da će ti se svidjeti.. Ne zaboravi komentirati i učlaniti se ako već nisi. Hvalaa♥♥♥ - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Zdravoooo, skoro sam napravila svoj teen makeup/moda/diy blog, pa molim te da ga pogledaš:
    Mimanmm.weebly.com ♥

    Inače super ti je post ☺ ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Pll i H2O su definitivno najbolje serijee!❤❤

    ОдговориИзбриши
  13. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  14. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  15. Ranije sam pratila serije i omiljena mi je bila The Vampire Diaries :) Morat cu odgledati koju epizodu od The Originals posto obozavam serije sa vampirima :) Moja preporuka bi ti bila i True Blood sto se tice vampira :) A bolje da ne pocinjem nabrajati filmove vezane za vampire,haha :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман21. јун 2015. 20:21

    Gledala sam prve dve serije ,tj zaluđenik sam pll-a ali the originals nikada nisam gledala,drugarica mi je rekla da je serija okej,pa možda i pogledam :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. DA,i ja takodje obozavam PLL,preporucujem ti da pogledas The Originals iliti Prvobitne. :) :*

      Избриши