четвртак, 9. јул 2015.

My favorite apps

Nakon,pa skoro 2 sedmice dolazim  i ja sa novim postom.Odlucila sam da napisem post o mojim omiljenim aplikacijama koa sto kaze naslov.Ugl. to su aplikacijekoje svakodnevno koristim i ne bih mogla da zivim bez njih.

Instagram


O da,ja bez instagrama ne mpgu,ali bukvalno ne mpgu da zivim,cim ustanem uzimam telefon i odmah jurim na instagram.Ne znam sta bih da njega nema,ne znam sta bi.

Facebook



Druga aplikacija bez koje ne mogu jeste fejsbuk,preko njega gledam tudje slike,odnosno svojih prijatelja i rodbine,pratim popularne osobe,pevace,glumice,stranice mojih ominjenih serija.Takodje fejsbuk ne moze bez Messengera na telefon,tako da i njega koristim redovno.

Youtube

Treca aplikaciju koju obozavam jeste naravnoJutjub,jer bez njegaocigledno ne bih mogla da gledam videe svojih omiljenih jutjuberki,suvisno je jos sta govoriti.

Whatsapp



I na kraju tu je i Whatsapp,na njemu se najcesce dopisujem sa svojim prijateljima,i stalno sam dostupna.


To su bile moje omiljene aplikacije,nadam se da ste uzivali u ovom postu.

Do sledecegposta,

Pozdrav.

15 коментара:

  1. Odličan post!! Takođe volim sve ove aplikacije!! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Trebala si malo vise aplikacija staviti ali nema veze. DOBAR POST!
    inace ako hoces procitaj moj novi post i ako ti se svidja blog uclani se

    ОдговориИзбриши
  3. Trebala si malo vise aplikacija staviti ali nema veze. DOBAR POST!
    inace ako hoces procitaj moj novi post i ako ti se svidja blog uclani se

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Koristimo iste aplikacije !


    Poseti i ti moj blog -www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sve aplikacije koristim, Facebook i Whatsapp najviše!

    VRATILA SAM SE NA BLOG - Pogledaj novi post i ostavi komentar, puno mi znači. - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post :)
    Poseti moj blog i uclani se ukoliko zelis -----> Fashion and style

    ОдговориИзбриши
  7. Sve ih koristim,ali mi je Instagram definitivno najdraza aplikacija.:)

    http://pinkiscolorofmysoul.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Sve ih koristim, instagram mi je najdražo, a whatsapp najmanje drag, ne znam zbof čega. Super post :)


    Zaprati moj blog ako ti se dopada, nova sam - Life Lover

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post! Ja isključivo od navedenih aplikacija imam i koristim Instagram.♥

    65# positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Super post. Ja intagram nemam, ali whatsapp je moja aplikacija br.1 u poslednje vreme, haha. :D
    Ako zelis, poseri i uclani se u kj blog, hvaka. :*
     Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post!JA sam opsjednuta instagramom!!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  12. Koristim sve ove aplikacije. Facebook mi je mnogo dosadio, ne ulazim gotovo nikada, ali koristim messinger. Whatsapp mi je takodje dosadio, ali kao aplikacija je jako dobar. Svidja mi se post, super si! :)


    smoothieglam.blogspot.com Novi post je tu, čitaj, komentariši i učlani se ako ti se dopada, postovi izlaze svakog dana :)

    ОдговориИзбриши